Moldova 1 – lider de audienţă în perioada Campionatului Mondial de Fotbal

Moldova 1 – lider de audienţă în perioada Campionatului Mondial de Fotbal Foto: trm.md

Postul public de televiziune, Moldova 1, a fost cel mai vizionat pe durata Campionatului Mondial de Fotbal.Potrivit unui Raport de Audienţă televizată, elaborat de Compania AGB Nielsen Media Research, în ziua marei finale, pe 15 iulie, Moldova 1 a fost vizionat de către 227 de mii de consumatori, fiind lider absolut de audienţă.

„În intervalul 18:00 – 20:00, Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2018 din  Rusia - a fost cel mai urmărit program de pe piaţă, la nivel naţional. Meciul din Marea Finala dintre Croația și Franța a adunat în fața ecranelor aproximativ 227.000 mii de oameni, însemnând o medie de 7,36 % puncte medii de rating și aproximativ 30,08% la sută share (SHR%). Cele aproximativ 8 puncte puncte de rating mediu  au pozitionat Moldova 1 pe locul întâi în clasamentul tuturor programelor din televiziunea autohtonă”, a comunicat pentru TRM.MD Vitalie Cojocaru, șeful Serviciului Marketing și Vânzări.

Moldova 1 – lider de audienţă în perioada Campionatului Mondial de Fotbal

Meciul dintre Rusia – Egipt, disputat pe 19 iunie, a adunat în fața ecranelor aproximativ 235.967 mii de oameni, însemnând o medie de 7,67 % puncte medii de rating și aproximativ 25,66% la sută share (SHR%). Meciul dintre Rusia – Croația, transmis pe 7 iulie, a adunat în fața ecranelor aproximativ 230 de mii de oameni, însemnând o medie de 7,67 % puncte medii de rating și aproximativ 24,69% la sută share (SHR%). Atenția telespectatorilor a fost captată și de celelalte meciuri disputate în cadrul Campionatului și transmise în direct de televiziunea publică.

Moldova 1 – lider de audienţă în perioada Campionatului Mondial de Fotbal

Difuzarea în direct a evenimentelor de interes public și de importanță mondială este una dintre prioritățile editoriale ale IPNA Compania „Teleradio – Moldova”.

„Fiind unica instituție publică în domeniul audiovizualului cu acoperire națională, Compania trebuie să își exercite pe deplin funcțiile sale, să ofere consumatorilor posibilitatea de a se informa din surse sigure, surse credibile. Ne-am asumat onorabilă și responsabila misiune de a transmite în direct toate meciurile de fotbal disputate în cadrul Campionatului Mondial. Astfel consumatorii de programe din țara noastră au avut acces la produse media de calitate. Meciurile au fost difuzate utilizând tehnologii performante, comentate direct din studiourile televiziunii publice”, a declarat Olga Bordeianu, președinta IPNA Compania „Teleradio – Moldova”.

Meciurile de fotbal au fost commentate de patru jurnaliști ai Companiei. În perioada Campionatului Moldova 1 și-a revăzut grila de emisie, propunând atenției microbiștilor două emisiuni noi axate pe evenimentul anului din fotbal.

Moldova 1 – lider de audienţă în perioada Campionatului Mondial de Fotbal

CELE MAI RECENTE STIRI

Lasă un răspuns